Friday, February 18, 2011

diari aku ~

Jam menunjuk angka 9.45 am

ya ALLAH. perlahannya masa berlalu. aku dah tak sabar nak balik. dari semalam hati aku dup dap dup dap!!! semlm pun aku tak boleh nak tido. tak tahulah kenapa. hmmm... aku tahu sebenarnya kenapa. kerna seseorang semlm msj n call aku. orang tu.. org yang rapat dengan aku. aku panggil dia ankel naga pink.. nama tu wawa yang bagi. actually hari ni.. hari yang penting untuk ankel pink ni. sama ada hidup atau mati.. YA ALLAH.. aku nak sangat segera pulang.. yang susahnya TEMPAT AKU NI PLAK TARAK LINE HP !! UWAAAAAA.. adeshhh... nak wat mcm mana.. tgh bertugas...tak senang duduk aku dibuatnya. aku nak sangat tahu perkhabaran ankel pink ni...
pagi ni tadi aku bangun.. mata aku sembam..terlena jugak aku semlm... tapi aku tak tahu aku lene jam brapa. kali pertama dulu air mata aku tumpah masa ankel pink ni bacakan al-fatihah untuk aku be4 aku zzzzzzzzzzzzz.. adui... rasa nak runtuh jantung aku dibuatnya.. mana taknya.. benda tu nenda aku sorang saja yang buat untuk aku.. selepas nenda kembali pada kekasihnya. aku tak pernah lagi mendengar alunan al-fatihah sebelum aku tidur. dan ankel pink ni yg ke2 selepas aku hidup selama 29 tahun kat dunia ni.. yang membacakanyya untuk aku.. payah aku nak terima benda ni.. pasal dulu masa nenda masih ada.. nenda pernah kata kat aku...
::: nanti akan ada seseorang yang ganti tempat nenda untuk baca al-fatihah untuk akak.. kakak tunggu jer.. orang tu akan muncul :::
akui tak sangka pulak.. org tu adalah dia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dahlah muncul time kepala otak tengah serabut dengan masalah X hubby aku.. F%$^# !!!
masa aku berbual dengan dia ni semlm.. dia suka sangat sakitkan hati aku.. sampai aku naik menyampah..
::: kenyang perut saya makan kek lapis awak :::
what da &^%$.. aku geram sangat ngan manusia ni.. bebeno dia berusaha nak sakitkan hati aku... gua tarak hal.. nanti gua reveng balik...dah la tanya kat aku... brapa org bf skrg ?? hmmmmm... kang ... aaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
~ rajin aku menulis ni ~
jam dah tunjuk jam 10am
lagu ni.. munajat cinta.. bukan 24 jam lagi aku dengar.. dah nak 48 jam aku dok dengar lagu ni.. sabar zura..kejap lg nak balik dah...sabar...uwaaaaaaa tapi aku nak tahu gmana keadaan dia

korang nak tahu tak.. (( macam la ada orang baca apa aku tulis ~ hiks ))
mula2 aku kenal ankel pink ni.. rasa lawak pun ada... ahahahahaha... pasti timbul... lu dulu yg usha gua !! lu dulu yg ngorat gua !! demmit.. apa susah.. aku suka ko.. aku bgtau jer lah ngan ko.. apa susah.. suka jer kan.. ahahahahahahahahah tersenyum aku...
10.30 ~ ada 1 jam lagik... adoiiiiiiiiiiiiiii.. mmg bergelora jiwa aku ni.. jiwa kacau tahap gaban...
::: YA ALLAH ~ PERMUDAHKAN URUSANNYA YA ALLAH ~ JANGAN KAU AMBIL DIA DARI AKU YA ALLAH :::
hadui.. payahhhhhhhhhh mcm ni.. nak wat kerja pun tak leh nak fokus ni...
aku sebenarnya BLUR...TAPI AKU HARAP SEMUANYA SELAMAT.. tu jer.. AKU DOAKAN YG TERBAIK UNTUK ANKEL PINK...

dan aku... tetap macam ni... :) alone... aku suka.. aku pernah kata kat ankel pink ni.. aku suka dia.. aku pernah kata kat somebody aku syg dia.. tp.. akhirnya aku di tinggalkan seorang.. hmmm.. sakit sgt sgt.. smpai satu masa.. aku malas nak pikir.. biar men single smpai mati..

No comments:

Post a Comment

Aku & Puisi

My photo
cuma insan biasa.. meluah melalui coretan..nukilan setulus hati ~ suara itu terlalu merdu ~ tetapi suara itu terkandung sejuta kesedihan ~ tampak gembira pada zahirnya ~ tersembunyi disebalik merdunya suara ~