Saturday, February 19, 2011

diari aku ~

aku blur.. aku nak tulis something.. tp langsung tak ada apa yang dpt aku tulis.. semua terbengkalai.. kat luar rumah.. mmg tgh kecoh.. pak ngah.. pak icik.. ayahnda.. bonda tgh kecoh2.. sembelih kambing.. adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... aku td jam 2.30 ptg baru aku bangun.. muahahahaha.. puas tol aku tido..uwaaaaaaaaaaa.. bising tol kat luar !!! dah la kepala aku tgh bergelora ni.. air pasang pagi...surut pukul lima.. muahahaha kene bebel lak aku bangun tadi.. yer lah kan.. ahaks..
tp sesekala mcm ni best jugak..
tp aku rindu la ngan sorang badigol ni.. hmmm... mcm mana aku nak buat ekhh... ada idea tak ??
aku nak tegur dia dulu ker.. malas tol la aku.. ker mmg salah aku yg emo sgt.. aku ker yg emo.. dia lagi emo dr aku.. bodo banggang tol.. aku nak kawan baik aku balikkkkkkkkkk.... dah lama aku tak huuuu haaaa!!! alahhh... hmmm... APA AKU NAK BUAT NI?????/ ADA ORG LEH TOLONG AKU TAK.. BG IDEA PLISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

No comments:

Post a Comment

Aku & Puisi

My photo
cuma insan biasa.. meluah melalui coretan..nukilan setulus hati ~ suara itu terlalu merdu ~ tetapi suara itu terkandung sejuta kesedihan ~ tampak gembira pada zahirnya ~ tersembunyi disebalik merdunya suara ~