Tuesday, March 15, 2011

diari aku ~

memang cantik... sangat cantik... tanah tumpah darahku
Assalamualaikum... kembali lg bersama ngan aku... hmm... brapa ari dah aku tak tulis diari dalam ni..semlm macam2 jadik.. aduhh penin kapala aku dibuatnya.. ingat nak rilex kat rumah.. santai-santai tp something happen.. hmm.. nak wat mcm mana.. aku merancang ALLAH yang tentukan.. takpe.. takpe.. moga keadaan akan jadik lebih baik lepas ni.. aku ada godek2 gambar2 lama kampung halaman aku.. tetiba nak memperkenalkan kampung aku kat korang.. ni kampung sebelah bonda.. di bumi kenyalang.. alahai... veli nice.. aku akan masukkan 2 pic dlm diari ni dan nanti aku akan masukkan pagi sekitar daerah kelahiran ku.. aku tgh edit n setting apa yang patut.. maklum ler.. pic2 lama... ada yang dah kusam.. kene lah makup balik.. :)
pic ni diambik di sekitar rumah aku..waktu ptg.. pandai jugak aku ambik pic.. ahaks

No comments:

Post a Comment

Aku & Puisi

My photo
cuma insan biasa.. meluah melalui coretan..nukilan setulus hati ~ suara itu terlalu merdu ~ tetapi suara itu terkandung sejuta kesedihan ~ tampak gembira pada zahirnya ~ tersembunyi disebalik merdunya suara ~