Tuesday, March 15, 2011

diari aku (( pemandangan di daerah kelahiran ku ~ ku abadikan di sini ))

assalamualaikum...
ini antara gambar-gambar yang sempat aku edit.. hadui.. penat jugak wat benda ni ekh.. maklum ler.. aku baru jer nak blajar-blaja.. gambar-gambar ni semua di hambik di daerah kelahiran ku.. sarikei bumi kenyalang.. ini daerah kelahiran bonda jugak.. ada masa nanti nak letak plak daerah kelahiran ayahnda.. alahai.. windu nya nak balik kampung..hmmm.. jadi jom... sama2 kita melancong di daerah kelahiran saya... :)
ni part 1 ~ part 2 akan menyusul... :) tungguuuuuuuuuuuuuuuu










~kebanggaan ku ~

No comments:

Post a Comment

Aku & Puisi

My photo
cuma insan biasa.. meluah melalui coretan..nukilan setulus hati ~ suara itu terlalu merdu ~ tetapi suara itu terkandung sejuta kesedihan ~ tampak gembira pada zahirnya ~ tersembunyi disebalik merdunya suara ~