Wednesday, March 2, 2011

diari aku ~

assalamualaikum...
aduii... aku kepenatan yang teramat sgt.. wawa demam.. ayahnda pulak g ost.. uwaaaaaaaaaaaa... lama dah wawa tak demam macam ni.. nasib baik selera makan dia steady lagik.. kalau tidak.. ilang gebu my little princess..pening giler kefala ku.. 2 hari dah tak g keja.. ayyoooooo... moga2 boss paham.. yang tak paham2 tu.. lantak la dia org.. anak aku.. kang jadik apa2 ngan anak aku.. sapa nak tanggungjawab?? aku jugak.. dah la tu sorang jer harta kekal yang aku ada.. tak kisah la apa nak jadik.. janji time2 wawa sakit macam ni aku ada ngan dia.. kesian jugak aku tgok ... mata berair jer.. badan panas jer.. merengek jer mintak dukung.. patah pinggang aku kalau seminggu mcm ni.. bayangkan berat dia 23 kilo.. nak didukung jer.. hadui haduii... tak lama memang jadik malik noor mama ni...
aku pun jarang2 dah nak meng nge post kat sini.. ada la..jugak kejap2 aku usha2 tengok hiks ~ sebelum aku terlupa.. aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga pada seorang sahabat aku.. iaitu PENYAIR SENJA 
sebab tolong aku buatkan photo aku tu.. cantik sgt2.. muahh... tq ya.. apa2 pun beb.. tabah dlm menghadapi rintangan hidup ni.. alah cinta leh carik apa.. cantik lg tu.. :) lain ler mcm aku ni.. dah kerepot.. kedut sana.. kedut sini.. mana la ada org yg nak usha.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. sian2... ahaks.. oklah.. aku nak chow.. nak siapkan bubur unt princess aku yang comel..
moga-moga kesayangan aku ni cepat-cepat lah sembuh ~ amin ~

1 comment:

  1. ty so much zura....hanya biasa2 je....hope u eppy...;)

    ReplyDelete

Aku & Puisi

My photo
cuma insan biasa.. meluah melalui coretan..nukilan setulus hati ~ suara itu terlalu merdu ~ tetapi suara itu terkandung sejuta kesedihan ~ tampak gembira pada zahirnya ~ tersembunyi disebalik merdunya suara ~