Thursday, February 17, 2011

diari aku ~

sebenarnya aku rasa sunyi sangat-sangat.. macam ada something missing.. aku tau apa yang hilang.. tapi aku malas nak wat hinggar binggar.. kecewa?? yerps.. mmg aku kecewa.. aku amat-amat pentingkan pesahabatan.. once it gone.. mmg memberi impak yang cukup besar untuk aku.. tapi nak wat mcm mana?? macam org selalu kata.. frens come n go.. tp betullah pepatah orang tua-tua.. yang patah tak sama dengan yang tumbuh.. susah kita nak cari orang yang benar-benar dapat menerima diri kita seadanya kita..mmg sangat-sangat sukar.. tp tu lah hakikatnya.. nak wat mcm mano.. mcm tu jugok lah jawabnya..
td ada seorang sahabat kata kat aku.. zura.. ambik yg jernih buang yang keruh.. dlm hati aku dok kata..kalau keruh manjang.. macam mana aku nak cedok yang jernih ??? muahahahahahah
hakikatnya.. aku rindu sgt-sgt ngan sorang kawan aku ni.. tp hmmm.. berat hati aku nak menyapa.. ego ?? yer kot.. aku rasa aku tak salah.. tu aku rasa.. banyak sgt benda yang tak kene.. yang sampai kat tlinga comel aku ni.. jadi.. aku rasa betul2 F#$%$ ... ahahahahaha
itu yang aku rasa.. aku rasa kecik ati.. aku terasa hati,, aku jauh hati dan apa2 lagik yang sewaktu dengan nya.. apa yg aku luahkan kat sini.. luahan aku.. ada ker org nak baca ?? ada ka orang nak buat spekulasi ?? aku pedulik apa !! INI TEMPAT AKU !!! MY OWN PROPERTIES !! sukati aku lah nak tulis apa !!!
ada yang kata.. zura ni syok ngan dia.. sebab tu lah dia mroyan.. what da F&^%# !!! kalau lah mulut tu ada depan aku.. mmg aku lempang cukup2.. haduii... kang sambung lagik.. mood aku dah menggelegak.. ishk2....

what da &^%$
cikzura
febuari 2011

No comments:

Post a Comment

Aku & Puisi

My photo
cuma insan biasa.. meluah melalui coretan..nukilan setulus hati ~ suara itu terlalu merdu ~ tetapi suara itu terkandung sejuta kesedihan ~ tampak gembira pada zahirnya ~ tersembunyi disebalik merdunya suara ~