Thursday, February 17, 2011

diari aku ~

assalamualaikum wbt..
hari ni.. aku rasa mcm sengal jer..ntah ler.. apa yang ada dalam kepala hutak aku masa ni.. semua menyesakkan.. semua membuat aku resah.. rimas !! tapi aku .. insyaALLAH.. aku ok jer kot..balik rumah mcm biasa.. aku menelaah muka kekasih hatiku.. wawa.. manusia yang paling aku sayang... kalau sesuatu terjadi pada kekasih ku ni.. memang tak tahu ler mcm mana aku nak hadapi hidup ini..
dalam hidup aku.. banyak benda yang terjadi.. cinta.. hmmm.. aku pernah ada cinta hati.. orang yang amat aku sayang.. untuk bersama banyak beno dugaan dan rintangan yang terpaksa diharungi tapi tu lah kan.. jodoh.. maut.. ajal.. semua kat tangan ALLAH.. aku cuma mampu merancang.. TUHAN yang tentukan semuanya.. muka-mula dulu.. mmg hancor berderai hati aku.. hancor sehancusnya.. tapi skrg.. alhamdulillah.. everything will be ok..
tadi aku terima 1 msj.. hmm.. ada lah seorang hamba ALLAH ni.. ntah la.. mcm ada chemistry antara aku ngan dia ni.. tapi.. ntah.. mungkin aku jer yg lebih2 kot.. atau.. mungkin.. betul2.. tu pun aku tak tau nak ckp apa.. ankel pink dragon... nama tu wawa yg bagi.. tapi aku tak tahu.. betul2 aku blur skrg ni.. adakah ini cinta ?? adakah ini yg dikatakan cinta untuk aku.. aku berserah semuanya kat ALLAH.. kalau dia jodoh untuk aku.. aku terima.. kalau tidak.. Ya Allah Seandainya telah Kau catatkan dia milikku tercipta buatku Satukanlah hatinya dgn hatiku Titipkanlah bahgia ant kami, agar kemesraan itu abadi ,ya Allah ya Tuhanku yang maha mengasihi Seiringkanlah kami melayari hidup ini Ketepian yg sejahtera & abadi.
Tetapi ya Allah Seandainya telah Kau takdirkan dia bukan miliku Bawalah ia jauh dr pandanganku Luputkanlah ia dari ingatanku Dan peliharalah aku dr kekecewaan. aku betul2 blur.. aku tak tau nak buat apa.. 
YA ALLAH.. ENGKAU PERMUDAHKAN URUSANnya YA ALLAH.. MOGA2 DIA SELAMAT.. AMIN..
esok hari penting untuk dia.. aku harap dia akan ok.. aku harap semuanya berpihak pada dia.. kerna dia terlalu baik untuk disakiti.. amin ya rabbal alamin

HANYA DISINI KU CURAHKAN SEGALANYA
cikzura

No comments:

Post a Comment

Aku & Puisi

My photo
cuma insan biasa.. meluah melalui coretan..nukilan setulus hati ~ suara itu terlalu merdu ~ tetapi suara itu terkandung sejuta kesedihan ~ tampak gembira pada zahirnya ~ tersembunyi disebalik merdunya suara ~