Wednesday, February 16, 2011

catatan tentang aku 1

penat...
penat giler aku sekarang ni !!! banyak benda yang nak kene fikir.. itulah.. inilah.. YA ALLAH...

aku cubalah jugak nak berlagak macam aku ni cool sangat.. tp yang ado !!! depan org bukan main lg aku.. cool manjang.. tp bila dah sorang2.. uhuk.. yang adoooo
kadang-kadangkan aku rasa idup ini macam tak adil pulak.. yer lah.. asyik tak best jer.. tp takkan aku tak bersyukur pulak kan.. hmm.. aku nak tulis pasal kawan..
kawan..
come n go.. macam main layang-layang pulak kan.. kita hulur.. kita tarik.. last2 putus.. melayang ditiup angin.. kalau kita rajin.. kita kejar.. kalau kita sayang.. kita dptkan balik.. kalau tak.. tengok jer la ia dibawak angin !!
adeh.. batuk2.. jap.. aku nak minum air...

korang pernah tak kene tikam kawan dr blakang?? kene cantas ka?? kene sentap ka?? tak pun korang kene wa chaaa dush dushh dengan kawan.. mesti pernah kan.. apa yg korang rasa?? rasa orennnnn... ahaks... biasalah tu.. kadang-kadang dlm tak sedar kita pun prilaku mcm tu jugak.. nak heran aper..

seumur idop aku ni.. aku ada sorg kawan yg betul2 aku anggap kawan baik aku.. sama blajar ngan aku masa sek rendah n menengah.. dia selalu saja ada untuk aku.. tak kira lah..time aku susah ka.. senang ka.. dia ada jer untuk aku.. walau pun apa org kata tentang kawan aku ni.. aku wat bodo jer.. sebab aku tahu.. aku tak boleh mengubah dia.. aku terima dia seadanya dia.. lagipun dia terima aku.. dan aku bukan bagus sgt pon.. :)

penat dah aku menulis.. nanti la aku sambung balik...
to be continue

No comments:

Post a Comment

Aku & Puisi

My photo
cuma insan biasa.. meluah melalui coretan..nukilan setulus hati ~ suara itu terlalu merdu ~ tetapi suara itu terkandung sejuta kesedihan ~ tampak gembira pada zahirnya ~ tersembunyi disebalik merdunya suara ~