Sunday, March 20, 2011

diari aku ~ mood ke laut

assalamualaikum.. beberapa ari ni mood aku tak brapa elok ler plak.. hormon tak stabil kot.. hishhhhhhh... asal aku sorang2 jer.. mula lah..sadis berlaku.. ntah apa yg ada dlm kepala hutak aku ni..aku sendirik pun tak paham..malam2 aku tak dpt nak lelap... kene makan ubat tido ..baru aku dapat tido.. hishhhh
mampos aku kalau ari2 mcm ni.. aku skrg.. mmg takda istilah BERSOSIAL.. mana ntrah pergi perkataan tu dlm kamus idup aku.. aku terperuk jer kat rumah... hmm.. aku malas la nak kluar berpeleseran mcm dulu-dulu.. bukan aku tak ingat kawan2 aku.. tp..ntahlah.. aku tak tau... 
mlm ni plak.. dr kol 9pm td aku golek golek..terbelit.. melingkar atas katil..mata aku tetap segar.. hishhhhhhhhhhh... napa la jd mcm ni !! penat lah aku !!!
mood aku ke laut.. aku tak tau nak fikir apa.. dah brapa ari blog ni tak diisi dgn puisi.. hutak ku takleh berpikir.. ntah.. asal nak carik ayat.. hilang.. idea nya banyak.. nak menyusun ayat tu yg berjam2.. satu ayat pun tak siap.. mcm mana tu... ayyooooooooooooooo..nazak aku ni

No comments:

Post a Comment

Aku & Puisi

My photo
cuma insan biasa.. meluah melalui coretan..nukilan setulus hati ~ suara itu terlalu merdu ~ tetapi suara itu terkandung sejuta kesedihan ~ tampak gembira pada zahirnya ~ tersembunyi disebalik merdunya suara ~