Sunday, March 27, 2011

diari aku ~ aku main tulis jer

assalamualaikum.. lama giler aku tak update blog aku ni... haduii... seminggu ni.. aku memang betul2 takda idea nak tulis apa2.. ntah ler.. aku pun tak tau naper.. ilham ke laut kot bhahahaha.. jiwa kacau gak.. tu ler punca sebenarnya.. kadang2 aku rasa pelik.. apa yang aku pelikkan.. aku sendiri pun tak tau.. ahaks..
ni pun aku tak tahu nak tulis apa.. aku main tulis ikut suka hati aku jer..korang pecaya tak kalau aku kata hidup ni pelik.. bila kita dah bagi kasih kita kat org.. kadang-kadang orang tak reti nak hargai... bila kita dah blah.. baru tergedix2 nak kata kasih kat kita balik.. bila ada depan2.. langsung tak dihargai.. rasa macam banggang jer bila org buat mcm tu kat kita.. sampai bila kita nak korbankan hati kita untuk menjaga hati orang lain?? sampai hati kita sendiri kita pinggirkan..phewww..
serius aku tak tau nak tulis apa lagi ni...tapi semenjak 2 menjak ni.. cool.fm.. radio tmpt aku deejay.. dah mencuri hati banyak orang.. aku rasa seronok sangat.. sinilah tempat aku menggedix dan tmpt aku meluahkan apa yang terbuku.. sapa2 nak dengar leh masuk kat sini http://radio-coolfm.blogspot.com/ aku suka kalau org happy.. dapat responds positif dari listener.. buat aku happy sgt2.. aku syg giler ngan radio cool.fm ni.. sebab radio ni lambang persahabatan aku ngan comot n crewz.. :) eternity !! lantak la apa org nak kata.. yang pasti aku sayang sgt ngan 2 org ni.. abadi dalam hati aku.. 4 ever.. tq frens.. :)
masa aku men deejay ni.. banyak benda yang aku tengok.. macam2 gelagat listener yang mencuit hati aku.. ada yang bagi lagu ngan awek.. sesi pujuk2.. sesi kutuk2.. sesi meroyan2.. bhahahahaha cukup rasa.. kawan baik aku pernah kata.. beb.. kalau ko nak jd deejay yg sentiasa di hati listener.. ko kene jadi diri ko sendirik.. takyah nak kontrol2 ayu.. kontrol2 suara.. ahaks.. mmg aku jadi diri aku sendiri.. lantak aku nak bebel apa bila aku on air.. mmg sengal .. kahkahkahkah.. ok lah smpai sini jer.. nanti aku tulis lagi ok.. :) muahhhhhh awk.. saya sayang awk sgt2.. saya janji saya tunggu awak kan.. mmg saya tunggu awak.. :) cinta2 notty bhahahahaha

dari kekasih untuk kekasih
jiwang krom tahap gaban z potong 2 aku bhahahahahah
bumi kenyalang

No comments:

Post a Comment

Aku & Puisi

My photo
cuma insan biasa.. meluah melalui coretan..nukilan setulus hati ~ suara itu terlalu merdu ~ tetapi suara itu terkandung sejuta kesedihan ~ tampak gembira pada zahirnya ~ tersembunyi disebalik merdunya suara ~